Mijn eerste reis > Bali - Reisverslagen van Kristelien de Roo - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis > Bali - Reisverslagen van Kristelien de Roo - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis > Bali

Het derde jaar van de pabo betekent een half jaar lang een minor volgen. Waarom dan niet een minor volgen in het buitenland? En grote mazzelaar dat ik ben, is Bali 1 van de landen waaruit we konden kiezen. 3,5 maand lang een project draaien met het Piramide programma van Cito. Een fantastische uitdaging die ik samen met Rynk (aka Uk) aanga. Daarna nog een maandje reizen door Indonesie en wellicht nog Australie. Een ervaring voor het leven :D Het avontuur kan beginnen!

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2014

Almost back home

07 April 2014

puur genieten

16 Maart 2014

Wat een week

10 Maart 2014

eindelijk
Kristelien

Actief sinds 22 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3547

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Mijn eerste reis > Bali

Landen bezocht: